Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

I challenge you to try #1: Mijn favoriete lunch wrap!

Laten we eerlijk zijn: iedereen houd van lekker eten. En als dat lekkere eten ook nog eens goed voor je is, is dat natuurlijk helemaal mooi. Ik lunch graag goed, zodat ik de hele middag vol zit en door kan. Met de dingen die ik op een dag moet doen is dat wel handig!

In onderstaand filmpje laat ik zien hoe je snel een lekkere wrap in elkaar kan draaien. Voor mij is gerookte kip met broccoli, cashewnoten, chilipeper en kaas de perfecte combinatie, of dit nu in een pastagerecht is, in eiermuffins of in een wrap. Wat mij betreft kan deze altijd!


Ga je deze wrap proberen? Of heb je zelf ook nog lekkere suggesties? Let me know!

1 opmerking:

  1. Omnomnom, ziet er heerlijk uit! Ik eet ook graag wraps!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen